Thursday, January 1, 2009

PALESTINE OH PALESTINE !

Tarikh sekarang ialah 15 Syaaban 1430. Tiga buah pesawat Jihad 1, 2 dan 3 sedang bersiap sedia untuk bertolak dari launching pads, beberapa meter dari Sungai Perak, Teluk Kepayang, Bota. Pesawat canggih yang menggunakan air yang diubah menjadi hidrogen untuk menggerakan pesawat yang dapat mencapai kelajuan March 8, iaitu 8 kali lebih laju dari kelajuan bunyi. Setiap pesawat boleh memuatkan 3 orang jihadah iaitu pilot, system controller dan fighter. Selepas mengerjakan solat sunat hajat dan mussafir, mereka memasuki pesawat masing-masing dan wosh.... hilang dalam sekelip mata. Pesawat pertama menuju ke benua Amerika. Pesawat ini tidak dapat dikesan oleh radar-radar sistem pertahanan Amerika kerana ianya terlalu laju. Ia menuju ke beberapa bandar-bandar utama di sana dan menanam beberapa kapsul-kapsul yang ditanam menggunakan teknologi "super penetration pulsation". Komplek bawah tanah di Death Valley berjaya mengesan beberapa "signal" yang ganjil di atas skrin mereka tetapi pakar-pakar nanofizik dan aeronotical tidak dapat memberi jawapan ke atas tanda-tanda tersebut. Pesawat terus menanam kapsul-kapsul di beberapa kawasan lautan di sekeliling negara tersebut.

Pesawat kedua melakukan tinjauan aerial di Semenanjung Gaza. Pehak tentera Israel menjadi gawat bila beberapa imbasan jalur kelihatan meragukan di atas skrin komputer. Peninjau-peninjau dan askar-askar "on duty" di atas watch tower di dinding "penjara" Palestine melapurkan melihat "sky lining" yang terlalu laju di angkasa. Pesawat terpaksa bergerak perlahan sedikit untuk memastikan "aerial surverlance" tepat dan tidak salah kerana terdapat banyak kem-kem tahanan yanng menempatkan warga Palestine yang ditangkap, semestinya di kawasan kuasaan Israel.

Pesawat ketiga melakukan perkara yang serupa seperti pesawat pertama di Eropah. Setelah beberapa jam, ketiga-tiga pesawat menuju ke Makkah sambil berniat ihram dan umrah. Mereka meninggalkan pesawat mereka di puncak Jabal Nur. Apabila ditinggalkan, "mode" halimunan disetkan dan pesawat tidak dapat dilihat oleh mata kasar.

Kesembilan mujahid ini turun dan berjalan kaki ke Makkah sambil bertalbiah memuji Allah didalam pakaian ihram mereka. Mereka terus memasuki Masjidilharam dan mengerjakan solat sunat dan terus melakukan tawaf. Selepas itu mereka bersaie dan bertahlul dan selesailah kerja umrah mereka. Mereka menuju ke sebuah kedai makan dan memesan nasi Mandi dengan kambing setiap seorang. Mereka kemudian beriktikab di dalam masjid dan mengerjakan solat dengan kusyuknya. Ada yang berjaya memasuki kawasan Hijir Ismail dan memohon doa kehadrat Allah untuk mendapatkan redhaNya. Ribuan manusia di masjid yang terbesar di dunia ini menyaksikan para Shuhada yang akan berjuang untuk memerangi para musuh Allah yang terlaknat itu. Selepas beberapa hari mereka kembali ke Teluk Kepayang dan disambut oleh beberapa orang kaum keluarga.

1 hb Ramadhan 1340, selepas sahur dan solat Subuh, sembilan orang mujahidin menuju ke pesawat masing-masing. Dalam sekelip mata ketiga-tiga pesawat sudah berada di Eropah, Amerika Utara dan Tebing Barat Sungai Jordan. ...........

No comments: